Reklama zewnętrzna lub inaczej reklama outdoorowa to jedna z najbardziej skutecznych form reklamowania nowych produktów. Dzięki niej jesteśmy w stanie w krótkim czasie przedstawić Twój produkt tysiącom potencjalnych nabywców. Ponieważ jest to reklama wkomponowana w przestrzeń publiczną, dociera do każdej osoby, która z tej przestrzeni korzysta.
Jakie są formy reklamy zewnętrznej?
Outdoor jest w ogólnym znaczeniu typem reklamy zamieszczonej poza miejscem zamieszkania odbiorców, a dla lepszej skuteczności wybiera się do tej reklamy zwłaszcza miejsca o dużym natężeniu ruchu. Nośnikami są tu głównie wielkoformatowe powierzchnie reklamowe takie jak billboardy, aczkolwiek do reklamy zewnętrznej wykorzystuje się również wolną powierzchnię na środkach komunikacji miejskiej, przystankach, słupach czy tablicach reklamowych. Ogólne założenie dla reklamy zewnętrznej jest takie, aby jej nośnik mimochodem rzucał się w oczy.
Efekty reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna to nieodzowny element dużych kampanii reklamowych sponsorowanych przez firmy, które wiedzą, jak istotne dla nich jest to, aby ich produkt zapadł w świadomość konsumentów. Jest to przewagą reklamy zewnętrznej nad reklamą door to door – celującą precyzyjniej, lecz jednocześnie bardziej uzależnioną od aktualnych potrzeb wybranej grupy konsumenckiej. Tymczasem billboardy i inne nośniki reklamy outdoorowej są ogólnowidoczne, dlatego też mają większą siłę przekazu.
Co ważne, reklama zewnętrzna jest odbierana wzrokowo, dlatego bazuje na zainteresowaniu odbiorców obrazem i krótkimi, łatwymi do zapamiętania sloganami reklamowymi. Ciekawy obraz i chwytliwe hasło mogą wspólnie odnieść większy rezultat dla rozpoznawalności marki lub jej produktu, niż kosztowna reklama w ogólnopolskich mediach.
Reklama outdoor w woj. lubelskim
Jesteśmy specjalistami od reklamy zewnętrznej w województwie lubelskim, na którego terenie m.in. wynajmujemy billboardy. Jeśli szukasz doświadczonej firmy reklamowej do poprowadzenia swojej kampanii opartej na reklamie outdoor, z przyjemnością pomożemy Ci w tym przedsięwzięciu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej szczegółów na temat możliwej współpracy.